Asennuspalvelun tilaaminen

Kun tilaat asennuspalvelun verkkokaupastamme, LVI-Eklundin asentaja ottaa sinuun yhteyttä 1–3 arkipäivän sisällä sopiakseen asennusajan. Asennus toteutetaan yleensä noin 2–5 arkipäivän kuluessa hanan saapumisesta asiakkaalle, ottaen huomioon kohteen tiedot. 

Mitä keittiöhanan asennuspalvelu pitää sisällään?

  • Keittiöhanan asennus valmistajan ohjeiden mukaisesti
  • Vanhan hanan irrotus ja tarvittaessa poisvienti
  • Uuden hanan kiinnitys ja liittäminen olemassa olevaan sululla varustettuun vesijärjestelmään
  • Hanan toiminnan testaus
  • Asennus- ja pakkausjätteiden poisvienti

Mitä asennuspalveluun ei kuulu? 

Asennuspalvelu ei kata seuraavia toimenpiteitä:

  • Lattioiden ja ympäristön suojaaminen asennustyön ajaksi
  • Lisävarusteiden, kuten vedenlämmittimien tai filttereiden asennus
  • Muut putkityöt kuin hanan kytkentä valmiiseen vesijärjestelmään
  • Rakennustyöt, kuten tasojen työstö hanalle sopivaksi

Mahdolliset lisätyöt ja lisämateriaalit veloitetaan erikseen toteutuman mukaan. Lisätöiden hinta on 75,30e/h ja minimiveloitus on aina 1h.  

Mitä asiakkaan tulee tietää ennen asennuspalvelun tilaamista?

Asennuspalvelu on saatavilla Helsingin, Vantaan, Espoon ja Kauniaisten sekä Keravan, Tuusulan, Järvenpään, Kirkkonummen, Nurmijärven ja Sipoon alueelle.

Asiakkaan vastuulla on varmistaa, että keittiöhana soveltuu asennettavaksi kohteeseen niin, että asennus on mahdollista toteuttaa. 
Lisäksi asiakkaan tulee tarkistaa vastaanottamansa tuote mahdollisten kuljetusvaurioiden varalta. Mikäli asentaja toteaa, ettei hana sovellu asennettavaksi tai asennus ei ole mahdollista palvelun sisältöön kuuluvilla toimenpiteillä, asiakkaalta veloitetaan asentajan menetetty työaika (75,30e/h sis. alv) sekä kilometrikorvaus (1,38e/km sis. alv). Tässä tilanteessa minimiveloitus on 1 tunti. 

Asiakkaan tulee huomioida, että erikseen tilattavista lisätöistä, asennuksen keskeytymisestä ja mahdollisista tarvikenoudoista veloitetaan kilometrikorvaus 1,38 €/km. Kilometrikorvaus lasketaan asentajan matkasta toimipaikasta kohteeseen ja takaisin sekä mahdollisista tarvikenoudoista, mikäli ne ovat asennuksen toteuttamiseksi välttämättömiä.

Jos tarvitset apua hanan soveltuvuuden arvioimisessa ennen asennuksen tilaamista, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme: info@balneo.fi

Huomioithan, että asennettava tuote toimitetaan suoraan asiakkaalle Balneon verkkokaupan toimitusehtojen mukaisesti. Asentaja ei tuo hanaa mukanaan.